sobota 16. června 2012

Baráčkování v klubu

Zase jsme swapovaly v klubu. Tentokrát bylo téma domečky. Doufala jsem, že se dočkáme kromě kartiček ATC i individuálního swapu (jednotlivec posílá balíček jednotlivci) a hurá, dočkala jsem se. Losem mi byla přidělena Helen, za což jsem byla organizátorce vděčná, protože sdílíme společnou lásku ke starým věcem. Proto i můj domeček byl tak trochu vintage...







To, že bude domeček keramický bylo vlastně od začátku jasné, o tom jsem byla přesvědčena.
Pak mi to ale nedalo, a aby byla uspokojena i papírová část, pustila jsem se do domečku papírového...




...a poslala Helen :)


A protože i mě už dorazil príma domeček, nedá mi to, abych se nepochlubila i zde. Přišel mi od Marcelky alias Pepis, která byla moc milá a k báječnému domko-obalu přidala i dárečky (obzvlášť knoflík je fakt super!).  Děkujiiii!!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat