neděle 20. května 2012

Kdybych měla Viléma...

...nemusela bych si péct housky sama :) K tanci a poslechu při čtení můžete využít tento zdroj :)
Recept pochází z těchto stránek. Báječně nafocené houstičky mi učarovaly, takže jsem se do nich musela pustit. A drahá polovic si, konečně, také přišla na své (vážně nenávidí, když peču sladkosti).
Těsto kynulo učebnicově. Žádný problém. Nechala jsem ho trochu déle a měla z něj radost. Napletla jsem housky (zase jsem použila poloviční množství surovin, na zkoušku).
Houstiček jsem dala šest. Mají velikost zhruba standardních housek. Po spletení už výrazněji nenakynuly. Trošku se zvedly v troubě. Vypadaly krásně, voněly krásně...
Byly trochu hutnější, takže poměrně syté. Martin říkal, že si je zase někdy upečeme - takže dobré! ;) Jen příště budu asi trochu dosolovat ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat